Naam:
159
Foto’s:
1139

Over mij

Pedagogisch begeleidster, docent en afgestudeerd cultureel antropoloog (MSc), diversiteitsmanager (MA) en eerstegraads bevoegd docent in maatschappijleer en maatschappijwetenschappen (MA). Mede-eigenaar van een studiecoachingsbedrijf, waarbij ik mijn opgedane kennis omtrent het schrijven van studieopdrachten en scripties met leerlingen en studenten deel.

Geïnteresseerd in verschillende vraagstukken, maar mijn interesses en passies zijn het meest gecentreerd rondom vrouwen/kinderen psychologie/welvaart, minderheden en gender/interculturele diversiteit.

Ik reis vaak, maar door toenemende vliegschaamte, de zwaarte van het combineren van studie en werk en de coronacrisis, blog ik ook steeds vaker over thuis.

Bezochte landen

Ik heb 47 landen (19%) bezocht:

Albanië, Aruba, België, Belize, Bolivia, Bosnië en Herzegovina, Bulgarije, Cambodja, Chili, Colombia, Curaçao, Denemarken, Duitsland, Ecuador, Egypte, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Guatemala, Hongarije, Italië, Kroatië, Laos, Luxemburg, Macedonië, Marokko, Mexico, Nederland, Nederlandse Antillen, Oekraïne, Oostenrijk, Panama, Peru, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Spanje, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten, Vietnam, Zwitserland.